Vesti sa Estrade

FolkoTeka.com™ power

Sevdalinka 2006 – album: Sarajevo Love Songs

Posted by folkoteka na 3. maj 2010.

Sevdalinka 2006 – album: Sarajevo Love Songs – Goethe-Institiut and Yaman d.o.o. Sarajevo

Sarajevo Love songs 2006

1. Jadranka Stojakovic feat. Miroslav Tadic – Kad ja podjoh na bentbasu
2. Muammer Ketencoglu – Pokraj vrela
3. Avdo Lemes feat. Theodosii Spassov – Sinoc sam ti, Safo, dvoru dolazio
4. Markus Burger – Dave Pozzi Duo (Theme of ‘Nit ja sanjam, nit ja drijemam’)
5. Omer Pobric feat. Hasna Kasmo – Kraj tanana sadrvana
6. Quattro Bassi – Ljepi li su mostarski ducani
7. Mercan Dede feat. Zerina Cokoja – Moj dilbere kud se seces
8. Vesna Hadzic – Sini jarko sa istoka sunce
9. Damir Imamovic feat. Vlatko Stefanovski – Sto li mi se radobolja muti
10.Jadranka Stojakovic – Sto te nema
11.Emina Zecaj i Mehmed Gribajcevic – Knjigu pise Tahir-beze
12.Trio Mustafa Sudzuka i Merkus – Kad ja podjoh na bentbasu

Album mozete preslusati OVDE

Ostavite odgovor

 
