Vesti sa Estrade

FolkoTeka.com™ power

Ekrem Jevrić: Kako je nastao hit ‘Kuća poso’!

Posted by folkoteka na 9. maj 2010.

Tvorac pesme koja se nalazi na 11. mestu po broju pregleda na sajtu „YouTube“ u kategoriji muzike u čitavom svetu, Ekrem Jevrić kaže da je inspiraciju za hit našao u svakodnevnom životu.

Ekrem Jevric 2010 mega hit Kuca poso

– Navelo me ovu pesmu da snimim, ja sam ovde 22 godine, video sam narod, idem da ga tražim, on kaže: ‘Pa on je na pos’o’. Ja idem sutradan opet da tražim čoveka, on kaže – ‘ja sam na pos’o’. Pa onda…

izvor: www.NewsRide.net

Ceo tekst OVDE

Ostavite odgovor

 
