Vesti sa Estrade

FolkoTeka.com™ power

Milan Stanković: Brega me nije nijednom zvao!

Posted by folkoteka na 31. maj 2010.

On je veoma zauzet i nismo se čuli još od polufinala. Iako je stručni žiri pomrsio konce, zadovoljan sam plasmanom!

Milan Stankovic 2010 Oslo

Predstavnik Srbije na Evrosongu Milan Stanković juče je napustio Oslo punog srca. U intervjuu Milan tvrdi da je zadovoljan osvojenim 13. mestom u finalu najvećeg evropskog muzičkog takmičenja.

– Naravno da sam zadovoljan i drago mi je što sam ispunio svoj cilj, a to je da nisam nijednog trenutka obrukao svoju zemlju, koju sam s ponosom predstavljao…

izvor: www.NewsRide.net

Ceo intervju OVDE

Ostavite odgovor

 
