Vesti sa Estrade

FolkoTeka.com™ power

Dino Dvornik 2010 – album: Pandorina kutija – Special Edition

Posted by folkoteka na 1. jun 2010.

Dino Dvornik 2010 – album: Pandorina kutija – Special Edition – Dancing Bear DBCD-K 226

Dino Dvornik 2010 - reizdanje Pandorina kutija - Special edition

1. Iden ca ka i moj caca
2. Hipnotiziran
3. Ideja
4. Vise ili manje
5. Pelin i med
6. Zasto mi radis to
7. Nadahnuce
8. Ljubav do boli
9. Sretan Bozic, sretna Nova godina feat. Davor Gobac
Bonus:
10.Shlapa (Daj mi jos tog funka) feat. T.B.F.
11.Splitska noc feat. Haris
12.Ko sam onda ja feat. Haris

Album mozete preslusati OVDE

Ostavite odgovor

 
